vineri, 26 septembrie 2014

Călătorie către Inima Familiei

Cum a fost în prima noastră 
Tabără pentru Părinți și Copii din 26 - 31 iulie 2014?

Ne-am întors din prima noastră tabără pentru părinți și copii cu multe trăiri intense și imagini calde, mai ales cu oameni frumoși dar și cu locuri speciale. O mică parte vi le împărtășim aici, restul ne rămân în inimă.

Ce a fost cel mai relevant pentru tine în această tabără? - Testimoniale de la participanți:

  • ”M-am bucurat de copilul meu și de relația noastră specială; mi-a plăcut ”aerul curat” din mine și de afară. Sesiunile individuale au fost foarte puternice. Spațiu pentru mine și spațiu pentru copil. O senzație de lejeritate, ”dolce farniente”, de curgere a vieții, lin, fără presiune. Vă mulțumesc pentru această ”călătorie” în inima mea și a familiei mele! Cu adevărat un ”respiro”, un moment de reflecție și de apreciere.Este un proiect foarte frumos și foarte util; vă doresc să îl continuați - este foarte multă nevoie de ceea ce faceți voi!”
  • ”Relaxarea, buna dispoziție, oamenii cu tot bagajul lor emoțional”
  • ”A fost așa cum trebuia să fie. Aștept cu drag următoarea tabără!”
  • ”Că nu sunt o mamă rea așa cum credeam; că băiatul meu este o individualitate total diferită de mine, fapt pentru care este necesar să găsesc formule de comunicare diferite de cele de până acum pentru a fi armonie între noi”
  • ”Timpul petrecut cu familie și ocaziile de introspecție”
  • ”A oferit cadrul pentru a avea momente frumoase cu familia. Am reconstatat ce bogat sunt (nu mă refer financiar)”
  • ”A fost prima tabără la care a participat copilul, iar faptul că am putut s-o însoțesc și să avem totuși fiecare timpul lui cu el însuși a fost minunat. Copilul are alături și părintele în cazul în care are nevoie de el și în același timp, independența de a lucra cu alți adulți și să se joace cu copiii.”
  • ”Am avut timp și pentru mine :-)”
  • ”Noi ne-am simțit foarte bine în tabără și ne-a plăcut mult ideea și concretizarea ei și sperăm la un follow-up cât mai curând :)”
  •  
    32 de adulți și 25 de copii, cu mic cu mare, am venit în tabără să fim împreună într-un mod mai altfel, mai aproape de noi înșine și unii cu ceilalți. Ne-am jucat mult, am gătit & mâncat sănătos, ne-am plimbat și cățărat, am făcut gimnastică, activități creative și plimbări cu poneiul, ne-am împrietenit și am învățat despre noi și relațiile noastre importante.
     Dar să lăsăm imaginile să vă transmită din energia experiențelor frumoase din tabără:
     
































 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu